35 + 2

I morse var jag hos barnmorskan och det gick strålande, fick svar på mycket jag funderat på och så skrev vi en liten sammanfattning tillsammans om hur jag tycker att graviditeten har varit. Så lyssnade vi som vanligt på bebisens hjärta och de låg lågt för han låg och sov så mysigt :) han är precis lagom liten så det blir ingen stor bebis tack och lov, det blir en liten liten kille precis som jag ville :) efter barnmorskan åkte jag till Hanna och vi hade det jätte mysigt, behövde verkligen prata av mig med min allra bästa vän, tack älskling<3 Nu sitter jag i soffan och tittar på cleo på svt1 :) hör av mig snart igen! tänkte lägga upp bilder på vad jag fick på posten igår :) är ni nyfikna ?

Kommentarer
Postat av: Natta (Ebbas kompis)

Hej Hannah, jag tycker din blogg är JÄTTE bra! Jag har en fråga bara,

är du nervös?

2010-08-04 @ 20:33:33
Postat av: Hanna

<33

2010-08-07 @ 00:39:06
URL: http://hannosch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0