filmkväll

Hej mina vänner, dåligt med inlägg idag jag vet men har varit lite nere med humöret, det har ju inte direkt varit bra väder.. fast jag känner mig ändå mycket lugnare och mer avslappnad när de regnar. nu sitter jag och jimmy i håkan och Maddes soffa och har laddat upp med godis och chips och cola inför en lång filmkväll, imorgon ska jag iväg på roligheter med Hanna, det får bli en hemlighet vad vi ska göra till imorgonkväll då kan jag berätta, men kom ihåg att jag ska vara borta hela dagen så det kommer vara dåligt med inlägg, ska försöka slänga in ett till nu under kvällen så det kommer in lite nytt :) <3

och med tanke på allt vill jag bara berätta för allmänheten att jag saknar min Hanna jätte mycket :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0