förväntansfull

Har inte hört så mycket mer från Hannah idag, frågade bara lite tidigare på dagen hur det gick och då verkade allt bara fint, om hon öppnats mer visste hon inte men hon trodde det.
Dock så smsade jag henne för ca en timme sen och skrev att hon skulle höra av sig om hon inte höll på att föda.
Hon har inte hört av sig än iallafall, jag hoppas hon hör av sig med engång efter! Tror hon gör det.

Stckare det kan inte vara skönt, men ändå vilken upplevelse! Jag längtar efter mitt kära gudbarn.

Jag och Amanda tänkte kanske åka dit imorgonbitti innan skolan, vi börjar 20 i 12 så, åh jag hoppas hon har fått honom då, men det borde hon ju ha fått!





Vill seeees <33
/ Hanna

Kommentarer
Postat av: terese

de kan ta en jälva tid för en förstföderska, vi hoppas att det går fort :) Min förlossning tog 11 h från första värk :) Skriv mer om du vet något! Jag väntar spänt!

2010-08-31 @ 20:38:38
URL: http://sthlmsmammanterese.blogg.se/
Postat av: Madde

Den har kommiiiiiit :D lilla bebisen!

2010-08-31 @ 21:12:34
URL: http://lillfisenimagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0