Fredag 36+4

godmorgon allihopa, inatt har varit en jobbig natt eftersom jag inte kunnat sova en blund pga av smärtor! dom håller i sig fortfarande, så blir det värre måste jag nog ringa BM och fråga vad jag ska göra.. men måste ju säga att det är jätte fint väder ute ! önskar jag orkade ta mig ut på en promenad men jag kan knappt resa mig ur soffan med den här smärtan :( Hanna ska komma hit när hon vaknat, hoppas hon vaknar snart så vi senare kan laga lunch tillsammans :) i helgen va det egentligen tänkt jag och jimmy skulle åka med några vänner till ullared men det blev inte av, lika bra de nu kanske. mitt horoskop den här månaden sa faktiskt att mitt liv skulle förändras helt fredag den 13/8 så vi får väl se om det händer något idag:) hoppas hoppas <3

Kommentarer
Postat av: terese

knip kvinna, jag vill föda före dig ;)

2010-08-13 @ 10:12:09
URL: http://sthlmsmammanterese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0