god dag fredag !

God dag allesammans, i morse vid 5 tiden vaknade jag i panik av förvärkar, slog till Jimmy så han skulle vakna och jag satt och knep hans hand, han sa att jag skulle pröva att gå upp och gå lite, så jag gjorde de och kände verkligen hur långt ner han har sjunkit, förvärkarna har fortsatt så vi får väl se om de avstannar eller om det är dags nu, ont som F*N har jag i alla fall. rädda är vi också både jag och Jimmy, rädda på ett bra sätt :) vore ändå skönt om ha kom nu i helgen för då är ju Jimmy hemma och nära till hands hela tiden istället för att jag ska va själv och få panik och så tar det 20 minuter för honom att komma hem. nu ska jag försöka vila lite eftersom jag inte sovit mycket, är så sjukt trött, hör av mig senare. puss puss <3


lilla lilla bebis <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0