godmorgon torsdag!

Godmorgon allihopa idag är det en ganska mulen torsdag som ni kanske ser, är det bara jag som gillar när det regnar och är grått ute? tycker det är jätte mysigt när man ändå bara ska vara inne och storstäda huset hela dagen..  Jag har slängt ner ALLA kläder ner till tvättstugan, ALLT ska tvättas rent :) konstigt nog men tvätta är faktiskt någonting jag inte har någonting emot, det luktar gott och vad är bättre än att få lägga in ny tvättade kläder i garderoben? nu tänkte jag försöka äta lite frukost! hörs senare :) <3

Kommentarer
Postat av: terese

haha ja jag får göra de ;) synd att jag inte hade körtkort för då hade jag kommit med smutstvätten direkt ! :D

2010-08-19 @ 10:39:42
URL: http://sthlmsmammanterese.blogg.se/
Postat av: Natta

Jag är riktigt imponerad av hur du orkar. Du är ju jätte duktig på att hålla ordning i hemmet. Jag önskar att jag kunde vara lika duktig som du, åtminstonde orka städa garderoben;) Haha

2010-08-19 @ 11:04:36
Postat av: Anonym

bor du själv i ett hus med din pojkvän ?

2010-08-19 @ 23:20:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0