hemma igen!

Nu är jag hemma igen efter att ha varit hos barnmorskan, det gick superbra! Allt såg bra ut och fick svar på bäckenmåtten och de visade att jag kommer kunna föda naturligt som vilken normal kvinna som helst :D så lättad och glad, så jag köpte faktiskt lite godis att fira med :P och så hittade jag en bok som jag tänkte börja läsa, har känt mig så sugen på de på sista tiden, det är så harmoniskt att bara lägga sig i sängen med en kopp te och läsa en riktigt spännande bok. den handlar om en liten kille som de misstänker blir misshandlad hemma, men när de förstår vad som egentligen händer är det mycket allvarligare än det kunde ana, låter de inte hur spännande som helst ? Nej nu ska jag börja läsa<3

fick nyss en jätte härlig nyhet :D  så fort jag vet om jag får så tänker jag avlsöja den här i bloggen ! jätte glad :D <3


Kommentarer
Postat av: Madde

avslöja den :D

2010-08-30 @ 17:41:14
URL: http://lillfisimagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0