hemma igen + sovit en stund !

Nu är jag hemma igen efter ha varit hos barnmorskan och röntgen och så har jag hunnit sova en stund ;) ! på röntgen fick jag inget svar idag utan de skulle höra av sig till min barnmorska med svaret och sen skulle barnmorskan kontakta mig :) så tyvärr får vi inte reda på det idag men förhoppningsvis imorgon! allt såg bra ut hos barnmorskan men ungjäveln har fortfarande inte fixerat sig, *förlåt mammas plutt* ! men vad jag har läst så fixerar sig inte alla barn, ingen gjorde de för min mamma så de kanske blir samma för mig :) nu ska jag baka kladdkaka med Hannis puss <3

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Sv; Ja, de lite jobbigt .. Haha, oj det visste jag inte, 85% är ju ganska mycket ändå, kanske är för att man slappnar av då eller nåt? Hehe .. Ja, fast för mig är det ett par veckor kvar ändå, din är ju så himla nära! Hur känns det? Är du inte nervös? <3

2010-08-18 @ 19:16:30
URL: http://mammsing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0