hmmm.

sitter här hemma med alla maskiner igång, tvn, tvättmaskin, dator, mobil, diskmaskin.. allt bara står om låter men de känns ändå skönare än tystnaden just nu när man känner sig så ensam. men jag är glad att jag har en pojkvän som orkar gå till jobbet så tidigt varje dag och jobba ihop pengar till sin nya lilla familj eftersom jag inte orkar eller kan jobba. Längtar så mycket efter min bebis nu när man ser alla andra med sina små bebisar och alla som föder på tv hela tiden.. undra hur han kommer se ut min lilla kille, jag tvekar inte en sekund på att han är en kopia av Jimmy :) han kommer säkert va det vackraste vi båda har sätt i hela våra liv! jag vill verkligen uppleva den där känslan nu hur mycket man verkligen kan älska ett barn, jag tror inte det ens går att föreställa sig! längtar så mycket ! <3

Kommentarer
Postat av: terese

han kommer bli en sötnos!! tror våran bebis kommer vara lik andreas också :P en liten flicka med stoooora ögon och blont hår (som han hade när han var liten) Längtar lika mkt som du!!

2010-08-16 @ 13:26:07
URL: http://sthlmsmammanterese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0