hur ska det gå..

AHHHH hur ska det gå... man börjar fundera mera och mera på hur man kommer bli som mamma, och hur svårt det måste vara att uppfostra ett barn, men det säger dom flesta att det där med uppfostran kommer av sig själv och att jag säkert kommer bli en bra mamma men ändå :S jag kan inte sluta oroa mig... det ända jag vet nu i alla fall det är att vi ska ha så mysigt jag och min bebis, vi bara ligga hemma i soffan och mysa hela dagarna :D nu är de väl kanske inte bara så lätt men man kan ju hoppas! det är ju faktiskt sjukt svårt att ens föreställa sig hur man kommer kunna älska någon så mycket och hur svårt det är att ha ett barn. Men jag kommer göra mitt allra bästa för att bli en så bra mamma som jag bara kan ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0