lördag 35+5

igår fredag var jag med älskling, Madde, Håkan och Ted och vi hade kräftskiva :D smaskens ! ja det blir ju inte bättre än fina vänner och god mat !  idag går jag och min lilla Benjamin in i graviditetsvecka 35+5, snart är det bara 4 veckor kvar, imorgon söndag är det prick 4 veckor till beräknat datum! Kan berätta att han är vaken med mig nu och lever loppan där inne, knölar och bökar och hickar, det gjorde också att jag vaknade :P igår hade han det mysigt när jag badade bubbelpool, det tycker han om, då sover han som en stock, och så fort man går upp så börjar han böka omkring :) idag ska vi väl försöka hitta på någonting roligt, jag hoppas det blir bättre väder än vad det ser ut att bli ! höres lite senare nu ska jag lägga mig brevid min älskling igen och vila lite till :) puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0