lördag/ kräftskiva

idag är det minsann lördag och något helt otroligt skedde idag, min vän terese fick sin lilla dotter idag mitt på dagen! hon har redan skickat en bild, en liten sötnos va de allt! så nu är det inte mycket som kan förstöra min dag  :) föresten gissade jag rätt på datum :)  just nu sitter jag i sängen och skriver men annars fiskar vi kräftor nere vid vattnet och snart ska vi äta massor med kräftor och annat gott ! hoppas jag kan slänga in ett till inlägg under kvällens gång, kanske någon bild också? åh nu när den lilla sötnosen kommit till världen vill jag ju ha min lilla sötnos också ! hoppas snart <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur gick det med bäckenet?

2010-08-21 @ 17:58:31
Postat av: Hanna

:O men gud har hon fått henne nu! gud vad kul, tänkte på det idag faktiskt hehe ;)

du får visa mig bilden sen.



haha vilken jävla röta du har med datumet :P

2010-08-22 @ 04:00:41
URL: http://hannosch.blogg.se/
Postat av: terese

jaa, du gissade rätt du ;) längtar tills benji kommer också så vi kan träffas . :) det är helt underbart att föda trots smärta. Puss på dig, skynda fram ungen nu ;) <3

2010-08-23 @ 20:55:18
URL: http://sthlmsmammanterese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0