lördag

idag är det lördag och jag vaknade tidigt av att en viss människa ringde klockan 7 på en lördagsmorgon.. suck... vad tänker man med då? ingen bebis kom igår som mitt horoskop hade sagt men jag hade fruktansvärt mycket förvärkar hela dagen och hela natten och han det fortfarande men de börjar bli bättre nu. är det pågång eller ska jag ha såhär ont dom 3 veckorna som är kvar :(? någon som kan svara på de?  isånna fall tror jag det är bäst att folk håller avstånd från mig :P jimmy höll på att få stryk av mig igår.. haha jag hade sjukt ont men jag ville verkligen inte åka in till förlossningen :S  får se vad som händer med bebis idag och om han har bestämt sig än, ska försöka hålla er så uppdaterade som möjligt men har knappt sovit de 2 senaste nätterna så måste försöka sova lite tyvärr :/ puss på er, tack för ni har tålamod med oss ibland ! <3

Mammas lilla plutt kom ut nu ! alla väntar och längtar efter dig !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0