måndag vecka 35 + 0

hej allihopa, har inte kunnat göra några inlägg under helgen av olika anledningar jag tyvärr inte vill lägga upp i bloggen. jag och  min lilla Benjamin i magen mår bra. just nu sitter jag i soffan hemma och tittar på tv och väntar på att jimmy ska komma hem, jag va nyss och fikade med mamma och lillasyster ebba, det behövdes... på onsdag ska jag till barnmorskan, nu har jag inte varit där på fyra veckor för förra gången jag hade tid låg jag inne på förlossningen, egentligen ska man ju gå varannan vecka nu men så har det inte blivit nu senaste..  jag ska verkligen försöka orka ta mig dit på onsdag men jag vet inte om jag orkar de, jag sover knappt längre och magen spänner för jämnan.. hur länge till ska man orka?

Kommentarer
Postat av: Natahlie

Hej, försöker hinna me och följa din blogg så mycket som möjligt. Jag älskar den verkligen. Jag förstår att det är jobbigt. Jag har gått igenom samma sak och då var jag 16 år:) Man klarar sig även fast det inte känns så i stunden. Ta hand om dig! Och jag hoppas att du aldrig lägger ner bloggen så man kan få följa dig även när din son har kommit! :)

2010-08-02 @ 18:07:50
Postat av: Anonym

bråk me jimmy i helgen ?

2010-08-02 @ 19:05:04
Postat av: Madde

Alltså jag måste få fråga, vem fan e det som skriver utan att klara av att stå för vem den är?? Och bara massa spydiga kommentarer hela tiden!! Ge upp.

2010-08-02 @ 19:32:42
URL: http://lillfisimagen.blogg.se/
Postat av: terese

men snart borde dom väl inte försöka stoppa de gumman? du börjar bli långt gången nu :) Hoppas min bebis kommer före din iaf! :P <33

2010-08-02 @ 20:45:00
URL: http://sthlmsmammanterese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0