min onsdag

idag åkte jag som sagt med Hanna in till stan där hon går hos tandläkaren, och när vi ändå var så nära babyland där passade jag på att köpa det sista som behövdes till Benjamin, saker till vagnen så nu är den helt klar :) tänkte lägga upp bilder imorgon, och som jag hoppades på så kom mina saker från nelly och have2have :) kommer bilder på de imorgon också! När vi var i stan passade jag också på att köpa mig en vanilla latte.. mums.. sen åkte vi hem till mig och lagade middag, Hannas vart ifs lite nyttigare än min :P ...  men nu sitter jag här i soffan själv och tittar på sex and the city, och efter det ska jag sova. godnatt <3

Kommentarer
Postat av: Linn

Jag gissar att Benjamin kommer den 29augusti..



Hur mycket fick du i skadestånd?

2010-08-12 @ 09:20:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0