Onsdag 37 + 2

Idag är det onsdag och min älskade mor ska följa med mig på bäckenmätning nu om en timma så hon kommer snart och hämtar mig.. jag ska göra en bäckenmätning för att se om jag kommer kunna föda naturligt eller behöver göra kjesarsnitt, som sagt misstänker vi att jag har trångt bäcken pga att min mamma inte kunnat föda barn naturligt av samma orsak. men jag hoppas verkligen min lilla kille ska kunna bestämma helt själv när han känner sig redo och vill komma ut.. för säger de att jag måste göra kjesarsnitt blir de förmodligen redan på söndag eller måndag eftersom man gör det i graviditetsvecka 38. Jag hoppas verkligen de säger att jag kan, varit osäker på vad jag velat länge under graviditeten men nu är jag 100% säker på att jag verkligen vill kunna föda naturligt! Efter bäckenmätningen ska jag möta upp Hanna och vandra vidare till barnmorskan :) kanske blir det sista besöket hos henne innan Benji kommer! Känns verkligen att det börjar närma sig nu, jag har vaknat hela natten av förvärkar, trodde jag skulle behöva åka in ett tag när dom va riktigt täta, men nu har jag inte riktigt lika ont längre men jag är helt slut och jätte öm i hela ryggen och nedre delen av magen.  Vi hörs senare! håll en tumme för mig<3

Kommentarer
Postat av: terese

lycka till, hör av dig vad dom sa sen :)

2010-08-18 @ 10:01:17
URL: http://sthlmsmammanterese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0