onsdag 38 + 2

Idag är det onsdag och jag har 11 dagar kvar till beräknat datum. tiden går hyfsat långsamt nu men man känner verkligen hela tiden hur kroppen övar sig inför förlossningen, det spänner och det drar och värker för jämnan. funderar på att börja käka min järn medicin igen eftersom jag är så himla trött hela tiden, men dom har ju sina nackdelar :S  men jag vet ju hur dåliga järn värden jag har så borde nog ta dom ändå så jag orkar med förlossningen. Ligger här och funderar på vad man ska hitta på idag, Älskling jobbade hela natten så det verkar som om han är ledig idag, eftersom att klockan är halv 12 och han ligger fortfarande och sover här brevid mig, skulle vara mysigt om han va hemma hela dagen <3 Jag tror inte ni fattar hur mycket man kan längta efter någonting så mycket som en liten bebis som man bara väntat på att få hålla om och titta på i 9 månader. Jag vill verkligen inte vänta längre nu! sitter och pratar med magen hela dagarna och frågar om det inte är dags för en liten bebis att visa sig snart.. mest av allt vill jag ju att han ska komma nu men det vore ändå lite kul om jag fick behålla honom  magen i helgen för ska till min kusin som fyller år  och det är typ ingen i min släkt som sett magen så de skulle vara lite skoj<3 nu ska jag lägga mig och hålla om min älskling ett tag innan jag ska gå upp och äta lite frukost, puss !

Kommentarer
Postat av: steffi

följer bloggen varje dag, hoppas han kommer snart :D:D

2010-08-25 @ 12:14:01
URL: http://ministephanie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0