parken

ja nu fick man veta att man ska följa med till hågelbyparken med mamma syrran och hennes kompis, tydligen går man runt och tittar på djur :P aja allt är roligare än att sitta hemma.. lite jobbigt att mina järnvärden blivit så dåliga igen så jag är så trött hela tiden men har börjat knapra järntabletterna igen så det blir snart bättre :) hörs när jag kommer hem, ska sova hemma i min gamla lägenhet inatt tänkte jag, lite ensamtid kan vara skönt ibland :) vi får se vad som händer ! pussiluss !

Kommentarer
Postat av: rebecca

tror du att du kommer fortsätta blogga även fast lilla bebisen har kommit?:)



Kram

2010-08-05 @ 18:34:21
Postat av: Lollo (storesyster till ebbas veronica)

Om du känner att även du behöver ha någon att prata bebisprat med kan du kontakta www.victoriahellgren.blogg.se. Hon fick barn för inte så länge sen och är ett år yngre än dig. Det kan vara skönt och prata med någon man inte känner ibland också. Lycka till med lillen i magen. Kramar

2010-08-05 @ 19:10:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0