svar

Fråga : tror du att du kommer fortsätta blogga även fast lilla bebisen har kommit?:)
Svar: Den frågan kan jag ju inte svar riktigt på till 100% eftersom jag bara kan gå på känslan jag har nu. och det beror ju helt på hur benjamin kommer vara om han sover mycket eller om han kräver all min uppmärksamhet, ett barn tar nog nästan all energi så jag vet faktiskt inte helt säkert hur mycket jag kommer orka blogga. självklart vill jag hålla bloggen igång, men det kommer nog bli nån dag ibland då det inte kommer några inlägg, men jag tycker verkligen att det här är jätte roligt så jag tror ändå jag kommer lägga in så många inlägg som jag bara hinner och orkar :)

Kommentarer
Postat av: vicky

Sv:Tack så mycket visst är han=) & grattis till bebisen i magen ,Jätte fin mage=)

2010-08-06 @ 00:00:27
URL: http://victoriahellgren.blogg.se/
Postat av: Daniela

hoppas du fortsätter blogga=)

2010-08-06 @ 02:15:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0