svar på frågor.

1.känns det konstigt när bebisen rör på sig? svar: ja det känns konstigt, vissa tycker det är mysigt medans andra tycker det är lite obehagligt, som jag :P men självklart är de ändå en lättnad att kunna känna att bebisen finns där inne och mår bra. 2.hur reagera du första gången bebisen rörde på sig? svar:jag vart nog ganska förvånad och glad :) det sägs ju att mamman blir mamma första gången barnet rör sig, alltså att de är dåman verkligen förstår att man ska bli mamma. 3.hur känns det att bli en ung mamma? svar: det känns otroligt bra måste jag säga, ju tidigare man får barn desto längre får man ju leva med det :) 4.funderade du någonsin på att skaffa barn vid den här ålder innan du fick reda på att du var gravid? svar: Klart tanken slog mig då och då, jag har alltid tyckt att unga föräldrar verkar mycket roligare :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0