svar på frågor

1. hur mycket kostade det att göra såna där modell bilder?
svar: 20 bilder kostade 2200 kr, men då fick vi sminkningen och själva fotograferingen gratis :)
2. Hur bor du/ni? Har ni egen lägenhet och hur har ni råd o.s.v.?
svar: vi bor i ett radhus i kyrkbyn :) ja vi bor ensamma jag och min pojkvän och vi har råd genom att han jobbar, men som småningom tänker jag ju självklart också skaffa mig ett jobb.
3. vart går du hos barnmorskan någonstans?
svar: jag går på barnmorskemottagningen i Huddinge centrum :)

1: Hade du tänkt flytta hemmifrån även fast du inte va gravid?
svar: Jimmy som är min pojkvän och som är några år äldre än mig va redan sugen på att flytta när vi träffades, visst va jag sugen men de va nog inget som hade blivit av än om jag inte blivit gravid.
2: Skulle du isf flyttat med Jimmy?
svar: ja utan jimmy skulle jag inte kunnat flytta eftersom jag går i skolan.
3: Bor Armani hos dig för alltid nu?
svar: nej armani bor hemma hos mamma och pappa :)
4: Saknar du att inte kunna göra allt pga graviditeten?
svar: jo jag saknar att kunna vara ute och festa och göra allt sånt, men inte jätte mycket för jag har ju fortfarande chansen att göra de senare i livet, jag är ung än så länge :)
5: På vilket sätt saknar du/saknar du inte att inte kunna göra allt pga graviditeten?
svar: som sagt saknar jag att gå ut och festa med tjejkompisarna och sånt som jag inte kan göra nu, men det kommer ju senare i livet. det finns nog inte direkt jätte många fördelar  med att vara gravid tror jag så det finns nog ingenting jag inte saknar :) men jag vet ju att bara för jag blir mamma kommer det inte hindra mig från att göra det jag vill .

1. Hur lärde du känna din kompis Hanna?
svar: jag lärde känna Hanna när vi började i samma klass i 7an i kvarnbergsskolan.
2. Är hon din bästa vän eller har du någon annan allra bästa?
svar: Hon är min absolut bästa vän.
3. Tror du hon kommer bli en bra gudmor?
svar: Det tror jag med all säkerhet, hon är en helt fantastisk människa och jag kommer kunna känna att Benjamin är i trygga händer när han är med henne, kommer aldrig oroa mig över de.
4. Hur lång tid är det kvar till förlossningen börjar tror du?
svar: jag tror han kommer komma där runt den 5e september som det är beräknat men jag önskar han kom nu.

Tack för alla frågor, fråga gärna mer! <3

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hehe okej, vad roligt att du har din barnmorska där, vad heter hon om man får fråga? För jag går också i Huddinge centrum. :D

Vart planerar du att föda och hur vill du att det ska gå till? <3

2010-08-09 @ 20:23:05
URL: http://mammsing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0