Svar på tal !

Fråga : ska du föda med kejsarsnitt eller naturligt?
Svar: det vet jag faktiskt inte än, jag ska göra en såkallad bäckenmätning den 18de augusti men dom brukar inte kunna veta även fast man gör en sådan röntken. de kan mycket väl vara så att det blir kejsarsnitt eftersom min mamma fött 4 barn med kejsarsnitt för hon har för "trångt bäcken". och om ni undrar vad jag vill så vill jag nog försöka föda naturligt, det finns ju faktiskt bedövningar och annan smärtlindring, men visst tänker man tanken då och då att kejsarsnitt vore behagligt :P

Kommentarer
Postat av: Jennifer

haha asså det här börjar bli läskigt :P min mamma födde också 4 barn med kejsar snitt av exakt samma orsak, men sista gången höll det på att gå riktigt illa :/ <3

2010-08-03 @ 12:03:47
URL: http://mammsing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0