svar på tal!

yttligare frågor har ramlat in och tycker det är jätte kul ! självklart Rebecca ska du få svar på dina frågor :)

1. vad kände du och tänkte du när du fick reda på att du var gravid?
svar: oj den där frågan är ganska svår, det vart en sån chock, jag bara stod och höll i mig i handfatet och bara stirrade rakt fram av chock, vart förvånad på ett både bra och dåligt sätt. känslorna är så blandade för även fast man vet innan man får svaret vad man vill så vet man inte det när man får svaret, eller så var det i mitt fall. självklart vart jag jätte glad när provet var positivt men med tanke på vilken stor förändring det blir så blir man ganska rädd eller vad man ska säga mitt i all glädje.
2. Hur reagerade din pojkvän?
svar: Han reagerade nog ganska lika som jag, det vart ganska tyst inne på toaletten den där lördags morgonen klockan 6 på morgonen, men han vart jätte glad han också ! det är lite svårt att beskriva en reaktion tycker jag men han blev minst lika glad som jag :)
3. fundera du någonsin på att göra en abort?
svar: Även fast jag skäms över det och det får mig att känna mig som en dålig mamma ibland så ja, jag har faktiskt funderat på abort några gånger, men det var tidigare i graviditeten och enligt barnmorskan är det normalt :)
4. vad hände med din lillebror?
svar: Min lillebror dog i ett svårt hjärtfel när jag var 6 år gammal, ett hjärtfel där man helt saknar en vänsterkammare som man behöver för att klara att cirkulera runt blodet i kroppen utanför mammans mage, kan också berätta att han levde 17 underbara dagar och jag saknar honom över hela mitt hjärta! :) <3

Tack Rebecca för dina frågor jag hoppas du är nöjd med svaren, och jag uppskattar att du gillar min blogg :) puss !

Kommentarer
Postat av: Rebecca

tack så mycket för jag fick svar på mina frågor:)

jag tror du kommer bli en toppen bra Mamma:) hoppas också att du kommer försätta blogga även fast lilla bebisen har kommit:)



Kram

2010-08-04 @ 19:18:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0