svar på tal !

Det är med glädje jag besvarar dina frågor Natta! du får fråga precis hur mycket du vill jag tycker bara att det är roligt, absolut inte det minsta jobbigt !

1: Känns det skönt att ha flyttat hemmifrån?
svar: det är otroligt skönt att ha flyttat hemifrån, men man längtar tillbaka hem till mamma och pappa ibland också såklart .
2: Tror du själv att du kommer trivas med mammalivet?
svar: jag hoppas verkligen de, ta det inte fel men jag har alltid haft lite svårt för att tycka om barn men det handlar ju mest om andras barn.. jag tror jag kommer trivas jätte bra som mamma till min lilla kille !
3: Har graviditeten vart som du trodde det skulle va innan du ens visste att du va gravid?
svar: jag visste inte alls mycket om att vara gravid innan jag vart de men det har varit ortoligt lärorikt under den här resan och jag har lärt mig jätte mycket och det har varit otroligt spännande även fast det inte alltid är kul att vara gravid, men jag tycker det är jätte häftigt hur våra kroppar kan skapa och utveckla ett människoliv.
4: Hur har graviditeten varit?
svar: den har varit bra faktiskt, mådde inte så illa och har mått bra och så, det är nu mera på slutet som jag har jobbigt med sammandragningar och förvärkar. jag vet flera som har haft det mycket värre än mig, så jag är jätte nöjd med min graviditet.


Kommentarer
Postat av: anonym

Hej Hannah! Jag har en fråga till dig. Har du någonsin sett 16 and pregnant på MTV? Jag tycker att det är ett bra program och jag tycker du borde titta på det! Det går att se det på Internet också! Puss!

2010-08-06 @ 21:40:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0