Svar på tal !

underbart med frågor tycker jag! kul att ni vågar fråga! <3


1. hur anade du att du var gravid?
svar: mina bröst vart väldigt stora väldigt fort och de va då jag började ana att jag va gravid och gjorde ett test :)
2. vad hände med din lillebror?
svar: min lillebror dog i hjärtfel när jag var sex år gammal, det har varit väldigt jobbigt för mig och det är det fortfarande.
3. varför fick du skadestånd?
svar: jo, jag var med om en moped olycka för 2 år sedan som gjorde att jag skadade ryggen och därför fick jag skadestånd :)
4. hur kom det sig att du vart gravid?
svar: man kan inte säga att det var slumpen, jag slutade med mina p-piller för jag va tvungen att göra det för jag mådde så dåligt av dom psykiskt, så pratade vi om att skaffa barn, så vi sa att om jag kunde bli med barn så ville vi behålla det. jag trodde nämligen inte att jag kunde bli gravid eftersom vi hade oskyddat sex i över 6 månader utan att någonting hände.
5. har du hoppat av gymnasiet?
svar: nej verkligen inte :) jag har tagit ett ledigt år från skolan och hoppas med hela min själ att jag kommer orka hoppa på 3an om ett år igen !
6. vart har ni erat radhus?
svar: vårat radhus ligger i botkyrka.
7. vad tycker jimmys föräldrar om att ni ska bilda familj?
svar: Jag tror det hade lite lite svårt för det i början, åtminstånde en utav dom men nu har det absolut inget emot de.
8. ska ni förlova er snart?
svar: förlovning är inget vi diskuterat, men vi får väl se :)

tack för frågorna, jag försöker svara så bra som möjligt och jag hoppas du är nöjd med svaren. och tack för all positiv energi! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Läsarfråga : ska du göra kejsarsnitt eller föda "normalt" eller hur man säger? :D jätte nyfiken!

2010-08-03 @ 01:48:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0