Tisdag

äntligen en natt med lite sömn, kunde faktiskt somna igår och har nog bara vaknat kanske 5-6 gånger :) idag ska jag fortsätta fixa här i huset, hoppas Hanna kommer idag jag vill inte vara ensam :( skulle egentligen behövt åka till IKEA och köpa det där skötbordet men det har jag verkligen ingen ork till..  kanske får göra det imorgon istället när jag ändå ska till huddinge KS och göra en sån här bäckenmätning och efter de ska jag till barnmorskan, lite närmare att åka därifrån, eller det känns i alla fall närmare ! nu tänker jag nog antingen baka någonting eller försöka mig på att laga pannkakor för första gången i mitt liv :O  hehhe kommer med en bild sen så får ni se vad det blev av smeten :P puss !

Kommentarer
Postat av: MAX

det blir skit bra pannkakor

2010-08-17 @ 13:59:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0