Tjena Tjena...

...Hanna här! ;)
sitter och kollar på när Hannah håller på med fiskarna och diskningen innan vi ska baka. Själv sitter jag här och latar mig och låter den tjocka gravida göra allt jobb, så snäll jag är.
Tänkte bara lägga upp en film på Hannah när hon håller på och hoppar runt i hopp om att få igång min förlossning hehe, det va några dagar sen men ändå.
Blev inget film klipp, tog alldeles för lång tid att ladda upp... Tur det annars hade väl Hannah dödat mig ;)
Blir en bild på henne när hon matar fiskarna istället höhö
.... Nehe okej inte det heller den va seg på att ladda upp. Jaja ni får en bild som redan används istället, typ som retur papp ;)
Det är jag och Hannah faktiskt .. vackra va? ;)
tjingeling /hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0