tvätta sen sova sen tvätta sen sova lite till..

herregud vilken jobbig dag.. jag har tvättat sen har jag sovit sen har jag tvättat sen har jag sovit sen tvättat och nu sitter jag här :P vad är det för fel på mig? jag orkar inte hålla mig vaken längre :S? från att inte kunnat sova alls till att sova hela tiden :S dåligt med inlägg lär det bli idag i  alla fall den saken känns ganska säker, men de beror ju på att jag och älskling ska ut och fixa massa saker också, men kanske hinner sticka in ett inlägg någon gång annars kommer ett ikväll när jag ska sova! puss på er tack för allt tålamod ! <3

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Du kommer bli en grym mamma Hannah! :) Puss på dig.

2010-08-22 @ 15:08:24
URL: http://mkr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0