vad f*n hände? :P

När jag vaknade igår kände jag att allting inte va som det skulle med magen, så tittade jag ner på den, och fick en väldig chock :P hur fan ser den ut? det ser ut som om den ska droppa av :O den hade sjunkit något otroligt bara över natten och nu är den stenhård, jag menar verkligen STENhård ! :S obehaglig... här är en bild, det ser helt sjukt ut :S han har häller inte sparkat eller rört sig sen i torsdags :S men jag känner ju att han är där för han har ju sin lilla hicka flera gånger om dagen :)
innan




efter

Kommentarer
Postat av: Anonym

Han är på väg ut snart, då brukar det se ut sådär :)

2010-08-14 @ 11:33:16
Postat av: Anonym

Jaa, det brukar det verkligen göra!! Han har liksom åkt ner en bra bit. Så det ser ju bra ut:)

2010-08-14 @ 15:13:44
Postat av: terese

haha jo nog är de dax snart gumman!

2010-08-14 @ 19:40:54
URL: http://sthlmsmammanterese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0