vecka 36 + 0 lilla benjamin<3

Godmorgon allesammans! idag går jag in i graviditetsvecka 36 och det innebär att det är 4 veckor kvar ungefär! börjar bli nervös, ibland känner jag bara nejejnej jag vill inte föda, andra sekunden känner jag att jag inte vill något annat lika mycket i hela världen oavsett hur ont de kommer göra :) jag längtar så mycket efter min bebis, det har ni hört 100000 ggr men jag gör verkligen de! känns som han är så långt bort men när man tänker till en gång extra kommer man på att han kommer ju inte kunna vara närmre än vad han är just nu, men det jobbiga är ju att jag inte kan se honom och pussa på honom!  men snart kommer jag kunna skämma bort honom med all min kärlek, han betyder allt för mig redan !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0