34 + 3

Godmorgon mina vänner! vaknade för drygt en timma sedan och ligger nu mera i soffan och kollar på barnkanalen :P de va sånt jäkla skitväder så jag bäddade upp mig rejält i soffan och tände alla ljus jag kunde hitta. Nu är jag i vecka 34+3 och imorse när jag vaknade hade jag sånna rejäla värkar så jag visste inte om jag skulle börja gråta. planerna för idag är väl ligga i soffan hela dagen, sen ville jimmy att vi skulle ha en dag idag när vi bara är med varandra och kanske går på bio och äter middag ute. det blir nog bra ska ni se, nu tänker jag fortsätta titta på teve och kanske somna till en stund till, sover ju inte alls bra om nätterna. pusselipuss

Kommentarer
Postat av: Hanna

låter bra att ni tar en dag för er själva! =) <3

2010-07-29 @ 15:19:52
URL: http://hannosch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0