.

som ni kanske märkte så hade inte brorsan datan hemma.. Hanna kom förbi också och hon satt med mig när jag badade i badkaret och hade ansiktsmask, barnmorskan rekomenderade nämligen att jag skulle bada för att kunna få sova lite, och de funkade, aa eller jag sov typ en timma.. och under den timman vaknade jag 5-6 gånger för jag inte låg bekvämt :/ usch det är inte kul att vara gravid längre och jag längtar efter min bebis.. men de har ni väl hört.. iaf så va jag ju på huddinge sjukhus igår för att göra ett CTG, det såg bra ut men jag hade mycket sammandragningar och de va ju mindre bra och så sa läkaren att min bebis börjat fixera sig, dvs att barnet lägger huvudet långt ner i bäckenbenet för att vara berädda att komma ut.. så jag hoppas han kommer snart <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0