förlåt.. igen...

förlåt för de varit dåligt med inlägg men som ni såg i mitt förr förra inlägg så har jag varit på sjukhuset och nu senaste dygnet haft väldigt väldigt ont.. känns som en bebis är väldigt nära på att vilja komma ut i stora vida världen :) men han kan ju stanna i alla fall 4 veckor till :) det blir precis lagom de! jag hoppas ni alla mår bra! jag går nu på smärtstillande mot alla värkar och sammandragningar men de som gör mest ont nu är att han håller på att "fixera sig" det är när bebisen så kallat kilar ner huvudet i bäckenet och är redo att inom några veckor komma ut. det är fruktansvärt jobbigt att ha såhär ont hela tiden men ändå lite spännande, det är nya smärtor som man aldrig känt förut och man vet att snart snart snart är det dags :)

Kommentarer
Postat av: Hanna

stackare <3

2010-07-26 @ 03:00:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0