fredag.

Godmorgon allesammans! idag mås det sådär, känner mig seg och önskade att de kunde vara samma väder som igår, köpte filmen "prinsessan och grodan" igår som jag tänkte titta på lite senare, tror Hanna skulle komma hit och titta med mig men jag tror hon sover så vet inte om hon kommer :) funderar på att åka hem till min bror i Huddinge, väntar nämligen på ett paket från nelly ;D så tänkte åka dit och kolla om de kommit men vet inte om jag orkar och så har jag ju Armani också och jag vill inte lämna honom ensam men jag orkar inte häller ha med honom :S så vi får se vad som blir av dagen ..

Kommentarer
Postat av: terese

filmen är super :D

2010-07-30 @ 23:01:21
URL: http://sthlmsmammanterese.blogg.se/
Postat av: Jexxie

hej min lilla bebis (ja du kommer alltid att vara min bebis även fast du ska ha en riktig sådan). min fb vill inte riktigt funka just nu så jag skriver här. saknar dig som satan och har slutat jobba nu, så du får höra av dig om du har tid att ses nån dag! drar dock till turkiet 7/8-15/8. <3

2010-07-30 @ 23:42:56
Postat av: Hanna

tjena pullan, kan varken smsa eller ringa från min mobil nu, men ring nån dag, om inte annat så smsar jag dig när jag tankat på den igen ;) puss

2010-08-01 @ 19:33:41
URL: http://hannosch.blogg.se/
Postat av: en nyfiken läsare!

har lite frågor om du orkar svara på dom :)

1. hur anade du att du var gravid?

2. vad hände med din lillebror? :/

3. varför fick du skadestånd?

4. hur kom det sig att du blev gravid? (glömde p-pillrerna, planerat etc.)

5. har du hoppat av gymnasiet?

6. vart har ni erat radhus? :)

7. vad tycker Jimmys föräldrar om att ni ska bilda familj?

8. ska ni förlova er snart? :D



några frågor är väl lite personliga. svara om du så vill liksom :)

och + till dig,

en väldigt stark tjej som alla borde vara stolta över! du kommer verkligen lyckas i livet, du har redan lyckats! :)

/ en regelbunden läsare (och nyfiken) :)

puss!

2010-08-02 @ 16:27:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0