klaga klaga klaga

någon som klagar väldigt mycket på att jag är så dålig på att uppdatera och dittan och dattan.. för det första är jag sjukt trött hela tiden. för det andra är de väl inte så konstigt att det varit dåligt med inlägg den här veckan så fint väder som det har varit, tycker jag är värd lite sol!  om du är tjej kommer du upptäcka att graviditeten är ingen dans på rosor, och om du är kille kommer du förhoppningsvis få se din tjej så någongång! sluta läs om det bara ska klagas, jag lägger in precis så många inlägg som jag känner för.. det är klart jag vill lägga in så många som möjligt så det ska vara kul för alla att läsa men man orkar faktiskt inte alltid.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hejsan nu är jag inte den personen som klagat eller så men tycker verkligen du tar åt dej ganska mycket lite för mycket.. och tyckte faktiskt inte att ditt inlägg nu var så smart.. men förstår att du har det jobbigt.. men men

2010-07-16 @ 18:39:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0