Lördag 32 + 5

godmorgon mina vänner igår åkte min älskling iväg till sin kompis land så då vart jag själv hemma, så det är tur att man har en bra vän som kommer och räddar än i ensamheten :) hanna och jag låg i soffan och spelade nintendo DS och angrybirds på min iphone hela kvällen :) idag ska vi väl försöka kanske åka och bada någonstans eller göra något kul :) sen kommer ju jimmy hem ikväll då ska vi nog bara mysa och se någon film, och ta en lång promenad med våran lilla voffsing. Nu är jag i graviditets vecka 32+5 och man märker så mycket att han reagerar olika på olika ljud och röster, spännande faktiskt! när armani skällde igår hade bebis typ precis somnat men vaknade av ett ryck och sen sparkade han och knölade runt inne i magen hela natten. snart är det bara 7 veckor kvar och jag längtar så mycket nu, jag har ju varit gravid så länge nu borde han inte vara klar snart :O :) kom mammas bebis jag vill kunna hålla om dig och din pappa vill ju se dig och krama om dig och lära dig att stå på händer och köra kross och åka skidor och allt annat farligt man kan göra här i världen :P <3
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0