Lördag vecka 31 + 5

Godmorgon allesammans, sitter framför tvn med datan i knät och försöker komma på något att skriva om men det står still.. min älskling ligger fortfarande och sover, han fick en ny mobil igår som han inte släppte blicken från på flera timmar så inte så kontigt att han är helt slut.. vi storhandlade igår också, mitt i allt storhandlande fick jag sånna smärtor i ryggen och ilningar i magen precis som om det skulle vara dags för bebis att komma ut.. men efter några tårar av all smärta somnade jag till en stund i soffan. Sen senare på kvällen fick vi besök av några vänner, mycket trevligt! idag ska jag antingen åka med pappa och mamma till skärgården eller så ska jag vara med Jimmy och Ted i garaget och hjälpa dom med båten :P eller hjälpa och hjälpa men ja ska måla lite och sen bara titta på :) om jag åker med till garaget tar jag med mig datan och då kan det hända att det blir ganska många blogg inlägg :) vi får se !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0