måndag Vecka 31 + 0

idag går jag in i graviditetsvecka 31 och det känns som tiden går lite lagom långsamt nu igen :S idag är det måndag och jag har JÄTTE tråkigt, sitter bara här och försöker komma på något kul medans bebis är helt vild i magen, han sov faktiskt hela natten men vaknade så fort jag började stöka i köket då va det bara att sparka på mamma igen.. inte ens dom dagarna när man ska sitta hemma själv kan det vara bra väder, nej då ska de tammefan bli mulet och trist, men jag hoppas hanna inte sover så länge idag så vi kan hitta på något :) igår va jag och min älskling ute hos pappa och badade och grillade och hade det mysigt.
GRILLANDE PAPPA :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0