Njuta, stressa eller vänta?

tänk om man bara kunde luta sig tillbaka och njuta av den här lilla tiden som är kvar av graviditeten.. nej det är för svårt, man bara längtar och längtar och stressar och stressar även fast man inte har något att stressa över, det är väl just de :P och det är så jobbigt att min pojkvän inte tänker ta ut någon semester alls så allt vi har tillsammans är kvällar och helger :( det är lite tråkigt.. men jag träffar ju min Hannis så mycket jag kan ! Det är hon som gör min fina bloggdesign föresten ! jag är så nöjd så! blev så överraskad imorse när den nya designen bara ploppade upp framför näsan på mig när jag uppdaterade bloggen :) hon har även gjort en åt min gravida vän terese http://sthlmsmammanterese.blogg.se kolla gärna ! <3

Kommentarer
Postat av: terese

haha jag är exakt lika dan, stressa om massor xD Ses i nästa vecka?

2010-07-08 @ 23:18:03
URL: http://sthlmsmammanterese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0