seg..

förlåt för det har varit tunt med inlägg men har typ varit sjuk.. nu är jag i vecka 32+1  och jag har fått så sjukt ont i ryggen och har förvärkar hela tiden, aj aj. lyllo dig terese som ligger 2 veckor före mig, jag vill bara att bebisen ska komma nu för snart blir det att börja med värktabletter :( idag ska jag in till stan en sväng med vänner och sen ska jag fixa lite hemma inför att vi får gäster över på grillkväll imorgon. hoppas jag är piggare så det kan bli trevligt för just nu vill jag bara ställa in hela kalaset. Idag har jag och älskling bestämt att vi ska hitta på någonting tillsammans så jag tänkte kolla lite vad det går på bio ikväll, sen tänkte vi nog åka iväg en vecka på en liten semester bara vi två och maggen såklart :) tänkte att vi skulle åka till typ smögen eller något :) ska bli riktigt mysigt och han har lovat att pyssla om mig <3

Kommentarer
Postat av: terese

hihi:D fast det är inte roligt för mig heller i värmen :(

2010-07-13 @ 18:33:52
URL: http://sthlmsmammanterese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0