Svar på tal !

fråga : hur har ni råd med allt?
svar: jo som en annan svarade åt mig så har jag fått ett ganska rejält skadestånd, som jag tycker jag va väl värd.. sen vet nog inte den som kommenterade om att jag har sparade fonder och massa andra pengar som mina föräldrar och släktingar sparat under mitt liv, och så är de faktiskt så att min pojkvän jobbar och tjänar pengar, barnet måste ha en säng och vagn och allt detdär så då spelar det liksom inte så stor roll man får prioritera vad som behövs.. vi lever inget lyxliv det kan jag tala om för er som undrar.. jag har underbara föräldrar som hjälper mig med pengar när jag säger till men jag försöker klara mig på egen hand men tex min mamma har köpt massor med saker till Benjamin för hon tycker det är kul! jag hoppas du är nöjd med svaret :)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0