Svar på tal !

fick nyss en ganska spännande fråga hehe.. såhär löd den.
Känner inte du att du förstör ditt liv? Att du borde väntat och levt istället, du är max 18 år väl?
här har du ditt svar Ylva. jag känner verkligen inte att jag förstör mitt liv det minsta, snarare tvärtom det är nu mitt liv kommer börja, om du tänkte på att jag kanske skulle festa och resa mer innan jag skaffade barn så kan jag tala om för dig att jag fått nog av de, jag började såpass tidigt. och det finns inget som hindrar mig från att gå ut ibland om jag vill det eller resa tillsammans med min familj.. att skaffa barn nu känns för mig rätt på alla sätt! både för mig och min pojkvän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0