Tisdag 31 + 1

igår va jag ju och såg eclipse med jocke och hanna, jimmy följde inte med för han va för trött. Jag är jätte nöjd, jag tyckte den va superbra! Idag har jag fått skjuts av Jimmy till min bror så jag har nära till barnmorskan som jag ska till idag. Hanna följer med gullig som hon är och efter de ska vi fika och sen åka till Ikea, jag måste köpa en väckarklocka till jimmy och en sänghimmel till bebis, men jag tror jag måste ha en såndär ställning för vi har ju så välldans högt i tak :) igår när jag kom hem blev jag jätte överaskad med små söta bebiskläder som vi fått av Ted och Sandra, tack ni är underbara! Kläderna va UR söta! måste lägga upp bilder på dom när jag kommer hem sen, Jimmys favorit var en tröja som det stod "DADDY'S LITTLE HERO" på :D jätte söta ! men nu ska jag försöka äta lite innan jag ska iväg och röra på mig hela dagen :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0