Det är verkligen på riktigt

Det är verkligen på riktigt nu, nu har vi nycklarna till huset och alla är förberedda inför morgondagens stora flytt. herregud det pirrar något fruktansvärt i magen. Kan tänka mig att det kan ta ett tag att vänja mig vid att bo ensam med min pojkvän som numera kallas sambo :P eller? nej men ensamma är vi inte länge till, snart har vi en liten Benjamin också som ska ta upp all våran tid :) gud nu är jag så trött men jag komemr inte kunna somna för jag känner mig helt uppspelt. men nu ska vi försöka få hannah att sova, puss på er alla <3

Kanske blir dåligt med inlägg imorgon för jag kommer ju ha fullt upp :) men det har ni väl överseénde med :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0