Kan inte sova..

Jag har max sovit fyra timmar inatt.. vad är det för fel? först kan man inte sova så då blir de spel och massa OC. sen lyckas man somna tillslut efter att man inte kunnat lägga sig på något skönt sätt, då ska man såklart bli kissnödig... så går man upp sen blir det kolla mer OC sen somnar man och sen vaknar man för man ska kissa eller inte kan ligga skönt och då är natten förstörd.. så får man ligga vaken ända tills man ska väcka älsklingen. jag vill bara kunna sova :'/ skulle vara så otroligt skönt ! Har hört från massa att det är kroppen som ställer in sig efter att bli mamma och kunna vara vaken med bebisen men han har ju inte kommit än så lite till kan jag väl få sova? eller?

Kommentarer
Postat av: terese

prova sova på sidan med en kudde mellan benen typ :) de tycker jag är rätt bra :)

2010-06-05 @ 17:43:34
URL: http://sthlmsmammanterese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0