kärlek under graviditet

Kan ju inte annat än att gå efter mina egna erfarenheter om hur kärleken ser ut under en graviditet och jag tänker aldrig skriva ut hur jag och min pojkvän har vårat förhållande men jag kan säga att det är väldigt svårt och komplicerat att hålla koll både på sig själv, graviditeten och fortfarande ha ork till ett förhållande där det krävs så mycket tålamod av båda, det är ofta man känner att man inte orkar mer men vi skulle aldrig lämna varandra. mycket tjaffs fram och tillbaka, småsaker blir stora och man själv bara gråter och gråter för man är så trött. graviditeten påverkar pappan otroligt mycket, de måste anpassa sig och de förstår inte riktigt våra reaktioner eftersom man inte är riktigt sig själv under en graviditet, man kan faktiskt förvåna sig själv ibland hur man reagerar över saker. det är ofta jag själv tycker att det är väldigt svårt att förstå mig på det här med att vara gravid, som sagt så är det mysigt men väldigt komplicerat och jobbigt. Jag älskar min pojkvän mer än någonting annat och skulle aldrig klara det här utan honom !

Kommentarer
Postat av: terese

känner igen dedär! småsaker blir stora bråk och jag börjar grina och andreas fattar noll, han tycker jag är löjlig som gråter och går ifrån när jag bara vill bli kramad... :( men det blir bra ska du se, vi har ju massa hormongrejer i kroppen som gör att vi är som kärringar hahaha xD

2010-06-03 @ 07:56:09
URL: http://sthlmsmammanterese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0