Leksak

Måste bara visa bild på min nya leksak :) Nintendo DSi Pink edition <3

Kommentarer
Postat av: emilia

bor ni i huddinge ??

2010-06-23 @ 16:03:37
Postat av: Anonym

och jag måste bara få säga att det kommer nästan aldrig in några inlägg här...engagemanget är kanske slut eller? då tycker jag det är dags att lägga ner faktiskt istället för att lova en bebis blogg..det är ingen blogg utan några inlägg endast-- yucker det är tråkigt faktiskt samt ganska irriterande

2010-06-26 @ 17:36:10
Postat av: Daniela

Men läs inte bloggen då om det är så störande!

2010-06-26 @ 19:57:03
Postat av: Anonym

men man vill väl läsa bloggen som det var utlovat att det skulle vara eller hur?

men samtidigt börjar man ju förstå att detta inte verkar vara någon seriös blogg..och detta inlägg är ju till hannah och inte till dej daniela eller hur? vill se mer inlägg eftersom denna blogg började riktigt bra!

2010-06-26 @ 20:18:32
Postat av: Daniela

Joo jag fattar att du vill se mer inlägg i bloggen och så men man får ju kanske inse att hannah har annat för sig/inte orkar blogga så ofta. och det e ju bättre med lite uppdateringar än inget alls? Att hon inte har haft något internet kan ju också ha med saken att göra...

2010-06-27 @ 11:48:10
Postat av: Anonym

jo absolut.. det kan nog bidra men hon kan ju vara inne på facebook och det krävs väl internet för det med?..

2010-06-27 @ 13:57:26
Postat av: hannah

jag har inte varit inne på facebook mer än vad jag har blogggat när jag kunnat?

2010-06-29 @ 06:56:26
URL: http://hannahlinneaborell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0