Svar på tal !

Fått några frågor jag tänkte ni skulle få svar på !
1. Hur reagerade dina föräldrar när du berättade att du var gravid?
svar:  Alla föräldrar är mer förstående än ni tror, jag trodde mina skulle tvivla på mig men nu i efterhand förstår jag inte ens hur jag kunde tro det, mina föräldrar vart jätte glada och de ser mycket fram emot att bli morföräldrar.
2. Hur sa du det till dom?
svar:  Jag visste inte hur jag ville berätta det för dom eftersom att man aldrig kunde veta reaktionen, som ni säkert vet precis som jag så kan föräldrar slänga ur sig saker i chock som dom inte menar så jag skickade faktiskt ett sms där jag berättade som det va så jag slipper höra deras allra första chock reaktioner, bättre att dom får tänka igenom det och ringa när dom verkligen vet sin sanna reaktion, för man är ganska rädd för att höra saker man inte vill, man undviker de flesta människor som man anar ska klaga eller liknande, mest i början men jag skulle inte vilja höra saker nu heller.
3. Blev du ledsen när du fick reda på att du var gravid?
svar:  Absolut inte, de är klart det vart blandade känslor i den stunden testet visade positivt men jag har aldrig blivit ledsen.
4. Hur reagerade din kille?
svar: Han vart minst lika glad som jag men såklart vart det blandade känslor den stunden vi fick positivt, men han vart glad och han längtar lika mycket efter barnet som jag gör.
5. Är det sant att Rasmus är pappan?
svar:   Hehe mina älskade vänner, det är absolut inte sant, klart att jag aldrig skulle neka till att göra faderskapstest om de skulle kännas tryggt på något sätt men både jag och Jimmy OCH Rasmus är 1000% säkra på att Jimmy är pappa till Benjamin. så ni behöver absolut inte oroa er :)
Ni som kommenterar utan namn kan sluta kommentera eller börja stå för det ni säger, annars ser jag till att bloggen blir privat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0