två magar i stockholm city

Idag åkte jag och min gravida vän terese till stan för att käka lunch och shoppa lite grann, mycket mycket trevligt! fint väder, god lunch och en väldigt lång promenad måste jag säga :P efter en lång prommis hittade vi äntligen babyland där vi hittade alla diinglisar :D vi köpte en varsin napphållare och så köpte jag en speldosa, rosa men såå söt ! tack för en fantaskisk dag! det måste göras om :)<3


jag köpte giraffen och terese köpte kossan men den har jag inte på bild, den va också så himla söt !


Kommentarer
Postat av: terese

de va skitkul!! haha kossan var sådär fulsöt ;)

2010-06-05 @ 17:44:29
URL: http://sthlmsmammanterese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0