Vecka 30 + 2

vecka 30+2 idag och börjar faktiskt må lite sämre än vanligt, börjat få ont i ryggen och fått tillbaka illamåendet :S lite tråkigt faktiskt, men nu har jag fått järntabletter som hjälper mig att vara vaken, va ju som skalman med sin mat och sov klocka, så fort klockan ringde va de bara äta eller sova på plats :P men det är över nu, nu är jag en pigg "liten" rackare. På tal om en pigg liten rackare så har min lilla bebis knappt sovit på snart 2 veckor, frågade barnmorskan vad de berodde på och de kunde hon inte svara på men hon tyckte det va ett gott tecken på ett friskt och piggt barn även fast det är jobbigt för han håller ju mig vaken på nätterna. Igår va jag och Jimmy och köpte fiskar som jag ville ha till vårat nyinköpta akvarium på hela 2 METER :O men jag älskade fiskarna jag fick så det gör inte så mycket och så har vi en perfekt barnvakt sen när bebisen kommer, bara sätta honom ramför så underhåller fiskarna honom :D smart va ?  Jag hade velat hunnit till babyland och ikea men det hann vi inte :/ en bild på akvariet kommer snart!

Kommentarer
Postat av: Anonym

måste bara säga att du är så häftig och jag tror att du kommer bli en superbra mamma! :)

2010-06-30 @ 22:36:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0